Oferta archiwalna

Koordynator ds. organizacji konferencji

Oferta archiwalna

3 800,00 zł

Oferta archiwalna.

Dane kontaktowe niedostępne.

umowa o pracę


Koordynator Gorzów Wielkopolski, pracownik biurowy Gorzów Wielkopolski

  • kompleksowa  koordynacja i nadzór nad całością przydzielonych projektów,
  • praca
    nad budżetem i jego pełna kontrola na każdym etapie prowadzonych
    projektów oraz utrzymywanie bardzo dobrych relacji biznesowych z
    podwykonawcami, sponsorami, uczestnikami, wykładowcami,
  • planowanie
    i egzekwowanie aktywności związanych z pozyskiwaniem frekwencji
    uczestników oraz budżetu prowadzonych projektów. Pełny nadzór nad w/w.
  • optymalizacja kosztów spotkań wg. założeń budżetowych.
  • aktywne wyszukiwanie oraz pozyskiwanie nowych projektów, budżetu i uczestników,
  • monitorowanie działań konkurencji,
  • udział w obsłudze konferencji na terenie całego kraju,
  • przygotowywanie działań promocyjnych organizowanych wydarzeń w różnych kanałach dotarcia.


Wymagania

doświadczenia w obszarze organizacji konferencji, sympozjów, kongresów
umiejętność prowadzenia negocjacji ofert z podwykonawcami, a także pozyskiwania sponsorów, praca z ofertami i budżetem projektu,
znajomość metod/narzędzi pozyskiwania frekwencji na eventy odpłatne i nieodpłatne dla uczestników,
gotowość do wyjazdów służbowych na terenie całej Polski
umiejętność samodzielnego prowadzenia kilku projektów równolegle,
nastawienie na realizację założonego celu oraz wyników,
wysoka kultura osobista, komunikatywność, kreatywność w rozwiązywaniu problemów,
doświadczenie w pracy z klientami oraz pracy w zespole,
bardzo dobra znajomość środowiska Windows oraz pakietu MS Office, a szczególnie obsługi prezentacji multimedialnych PowerPoint,
znajomość języka angielskiego na poziomie komunikacyjnym
prawo jazdy kat. B oraz doświadczenie w prowadzeniu samochodu osobowego,
wykształcenie wyższe lub niepełne wyższe preferowane kierunki: marketing, hotelarstwo, zarządzanie.


Oferujemy

stabilne zatrudnienie - umowa o pracę w dynamicznej firmie o przyjaznej kulturze pracy
ciekawą i rozwijającą pracę wraz z możliwością nauki nowych umiejętności, szkolenia
dużą samodzielność i niezależność, możliwość zdobywania nowych umiejętności
interesujące i ambitne zadania, możliwość realizowania własnych rozwiązań i pomysłów - „uwalnianie kreatywności”
motywacyjny system wynagradzania: zasadnicze/podstawowe + prowizja + premia
udział w eventach w najbardziej prestiżowych lokalizacjach w kraju oraz pracę z klientami, którzy są ekspertami oraz partnerami należącymi do grona największych światowych firm i korporacji


Klauzule informacyjne

Aplikuj

Ważne do: 2020.01.31, wyświetleń: 508

nr ogłoszenia: 1114